PR článek odkazující na Public relation, tj. vztahy s veřejností. Jedná se o nástroj marketingové komunikace. Zatímco dříve se jednalo jen o typické tiskové zprávy, tak dnes je pojetí více obsáhlejší. V dnešní době se jedná prakticky o jakýkoliv komerční text psaný na zakázku, který slouží k jistému ovlivnění populace. Funkcí či záměrem takového článku je přimět čtenáře k akci, tj. využít danou službu, zakoupit konkrétní produkt, navštívit jisté webové stránky apod.
Zdroj informací
Zásadní je, aby článek nevypadal jako reklama. Dá se sice konstatovat, že svým způsobem se jedná o tzv. skrytou reklamu. Je nutné, aby oslovil čtenáře svou informační hodnotou. Reklamní sdělení musí být zakomponováno zcela nenásilnou formou.
Důležité je, aby článek obsahoval informace, které jsou pro čtenáře přínosné a zajímavé. Zahrnout i jisté výhody a nevýhody. Dát případně kontaktní informace. Článek musí potenciálního zákazníka perfektně informovat, osvětlit veškeré náležitosti jisté problematiky, nabídnout případné řešení a v samotném závěru představit stručně firmu, službu nebo produkt.
Je nezbytné, aby článek byl napsán s ohledem na cílovou skupinu potenciální klientely či zákazníků, konzumentů apod. Musí být sepsán tak, aby byl pro cílového zákazníka jasně srozumitelný. Současně by se měl zaměřit i na emoce, problémy, obavy či přání cílového zákazníka nebo klienta.
Revoluční řešení
Od původního konceptu uběhl jistý čas a i zde byla zaznamenána změna v rámci mnoha efektivních úprav. Z tohoto důvodu je sázkou na jistotu a nechat si napsat PR článek od profesionála. V tomto směru máte garantován mnohem vyšší efekt a dlouhodobou stabilitu. Mezi další výhody náleží, že budou použita správná klíčová slova i co se týče v rámci zakomponování do článku, což bude mít pozitivní vliv na zlepšení pozice ve vyhledávačích.